سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

یا صاحب الزمان

توسل به امام کاظم واطلاع امام از این امر به نقل از سید محمد سجادی اصفهانی درضمن سال هایی که در خدمت امام بودم کارها و چیز هایی از ایشان دیدم که از کرا ماتشان بود .به عنوان مثال انروزها(زمان اقامت امام در نجف)ورود پول به عراق خیلی سخت بود .یکی از علمای اصفهان گفت :من مبلغی را اوردم شام واز طریق شام وارد بغداد شدم ولی در فرودگاه دیدم که همه جا را می گردند.خیلی مضطرب و ناراحت شدم.برای رفع گرفتاری متوسل به امام کاظم شدم گفتم :اقا من این مبلغ را دارم برای فر زند شما می اورم شما به  دادم برسید.دراین ضمن یک نفراز ما موران دولت عراق امد به طرفم مراصدا کرد و بعد مرخصم کرد.بعد وقتی وارد نجف شدم خدمت امام رسیدم نشستم وسلام کردم امام تبسم کردند و فرمودند:شما در فرودگاه مسئله ای داشتید و به امام کاظم متوسل شدید دیدم امام از این مسئله اطلاع دارد.




حمید رضا ::: چهارشنبه 86/2/19::: ساعت 4:3 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5751
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
حمید رضا
ادم مضخرفی هستم وهوس باز ولی عا شق امام زمان قربان امام زمان
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<